הנהלת מלון דירות מפואר סרבה לתקן נזקי רטיבות בטענה כי זו אחריות הדיירים. כך הכריע ביהמ"ש

עו"ד סיגל מיכאלי מנתחת באתר מרכז הנדל"ן את החלטת המפקח על רישום מקרקעין שנדרש לשאלה - מי נושא באחריות לתיקון ליקויים שנמצאו ביחידת דיור במלון דירות מפואר בהרצליה: המלון וחברת הניהול שהיו אמונים על התחזוקה השוטפת של המלון והרכוש המשותף בו, או בעלי יחידת הדיור שניזוקה? דירה בבית משותף שמוגדר כמלון דירות הוצפה במים ונגרמו לה נזקי רטיבות. הדיירים תבעו את המלון וחברת הניהול שבבעלותו, וטענו כי מקור הליקויים בחדר המכונות המהווה רכוש משותף ועליהם האחריות לתיקונים. במלון טענו כי הליקויים תוקנו והם משוחררים מאחריות. כך הכריע המפקח על רישום המקרקעין.

לכתבה המלאה - לחצו כאן

עוד מאמרים שיעניינו אותך:

חזרה למעלה